شرایط گارانتی و بازگشت کالا
با تشکر از شما مشتریان گرامی برای انتخاب و خرید از کهن پارت .
تمامی کالاهای خریداری شده، دارای گارانتی سلامت فیزیکی، مهلت تست و 7 روز بازگشت در صورت استفاده نکردن از کالا و انصراف از خرید است. برای بهره مندی از گارانتی، لطفا قبل از اقدام نمودن به خرید، حتما شرایط و ضوابط را مطالعه نمایید.
لطفا قبل از ثبت سفارش به این نکته توجه داشته باشید که قطعات شرکتی ( تولید شده توسط خود شرکت سازنده ) ، Oled IC ( آیسی دار ) ، OLED2 ، TFT Metal ( تی اف تی متال ) ، بدون گارانتی می باشد .
1-تمامی کالاهایی که گارانتی سلامت فیزیکی دارند، مانند فلت پاور، درب پشت، بدنه و شاسی (قاب)، فریم ال سی دی، قلم، کیس و گارد، خشاب سیمکارت، درپوش، کانکتور شارژ، فلت هندزفری، بازر، انواع کابل و...، کالاهایی هستند که باید از لحاظ فیزیکی سالم به دست مشتری برسند و به همین دلیل شامل هیچ گارانتی و ضمانتی نمی شوند ( تمام قطعات ارسالی از طریق پست و تیپاکس بیمه می شوند ) .
2-کالاهایی که دارای 48 ساعت مهلت تست هستند، در صورت تست در مدت زمان 48 ساعت و وجود ایراد در آن ها، چنانچه کالا در شرایط اولیه باشد و مهر گارانتی، هولوگرام، لیبل و برچسب ها مخدوش یا کنده نشده باشد، پس از اطلاع و هماهنگی با پشتیبانی در طول مدت زمان ذکر شده، در صورت موجود بودن، کالای جایگزین ارسال خواهد شد و در غیر اینصورت، هزینه کالا بازگشت داده خواهد شد. ضمنا توجه داشته باشید که مهلت تست از زمان دریافت کالا توسط شما محاسبه خواهد شد. چنانچه اطلاع رسانی خارج از زمان مهلت تست باشد، گارانتی باطل شده و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال ارائه گارانتی ندارد.
3-باتری های خریداری شده از فروشگاه، دارای سه ماه گارانتی هستند و در صورت وجود خرابی در باتری، پس از هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه، فقط یکبار جایگزین ارسال خواهد شد و هیچگونه هزینه ای بازگشت داده نمی شود. به خاطر داشته باشید که باد کردن باتری، به دلیل وجود ایراد فنی و جریان کشی در آی سی تغذیه یا مدار گوشی بوده و چنانچه باتری باد کند، شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد.
4-تاچ و ال سی دی به دلیل حساسیت بسیار بالا، شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. تاچ و ال سی دی خریداری شده از فروشگاه دارای 48 ساعت مهلت تست بوده و بلافاصله پس از دریافت آن، ابتدا فلت آن با دقت به برد وصل و تاچ و ال سی دی تست شود. در صورت وجود ایراد یا خرابی، اگر لیبل های کناری، لیبل های پشتی، هولوگرام، مهر و برچسب روی ال سی دی آسیب دیده و یا کنده شود یا فلت دچار خمیدگی، آسیب یا پارگی شود و یا ال سی دی چسب خورده و نصب شده باشد و یا اطلاع رسانی خارج از زمان مهلت تست انجام شده باشد، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال تاچ و ال سی دی خریداری شده نداشته و گارانتی آن باطل خواهد شد .
5-اگر به هر دلیل پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، در صورتی که کالا در شرایط اولیه خود و پلمپ باشد، یعنی تمامی برچسب ها، مهرها، لیبل ها و کارتن آن سالم باشد و کالا استفاده نشده باشد، می توانید با هماهنگی با واحد پشتیبانی، تا 3 روز کالا را مرجوع نمایید
6-هزینه عودت کالا در صورت خرابی بر عهده مشتری و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده فروشگاه است. در صورت انصراف از خرید نیز هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
7-قبل از هر گونه اقدامی در صورت خراب بودن کالای خریداری شده، حتما باید با تیم پشتیبانی فروشگاه هماهنگی کنید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری فرمایید. چنانچه بازگشت کالا بدون هماهنگی با تیم پشتیبانی باشد، در گارانتی هیچ ترتیب اثری داده نخواهد. همچنین ارسال کالای بازگشتی نیز باید حتما از طریق پست باشد و در صورت بازگشت کالا از طریق باربری، تیپاکس و ...، فروشگاه مسئولیتی در قبال ارائه گارانتی ندارد.
8-ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس با شماره تلفن 09399856885صورت پذیرد .